Like me on FB

Like us on Facebook

уторак, март 08, 2016

Kupovina K3, 2016

Pozdrav svima! 

Danas je baš lep i sunčan dan i kao što svi znamo danas je međunarodni Dan Žena koji se slavi svuda u svetu.

Danas je na redu moja kupovina iz kampanje K3.

Polako sakupljam kolekciju za novu rubriku Nail Art. Planiram da odem i do kineza jer imaju puno polica sa raznim stvarčicama za nokte i to dosta jeftinijih nego u Avonu. Ali prosto nisam mogla odoleti i iznova kupiti nešto iz Avona :)







Set od dve turpije za nokte




Kao što se može videti na slici već sam ih koristila i zadovoljna sam.


Set za francuski manikir - Lak u beloj boji, lak Pastel Pink,  tračice i četkica za nanošenje laka




Na ovoj slici sam zaboravla da dodam lak u boji Pastel pink. Možete ga videti na slici br.4 .
To je sve bilo u setu za neverovatnih  650,o din a za mene sa popustom.



Nailwear pro+ lak - boja Pastel Pink ;  Decadence ; Cosmic Blue; Clear nijansa 






Dvostrana četkica sa dva kraja za iscrtavanje tačkica i linija





Četkica je super, često je koristim ovih dana jer ima dvostuku funkciju pa kombinujem tačkice, linije i cirkone.


Štrase za nokte i pinceta za stavljanje štrasa





Ko voli svetlucave i šarene noktiće biće i više nego zadovoljan. Ima 12 vrsta štrasa za bezbroj kombinacija na noktima.


U sledećem katalogu moćete očekivati pečat za nokte kao u salonu po ceni od 400,oo din. Ja sam sebi već unapred sastavila spisak sa novim nijansama lakova za nokte koje ćete videti u nekom od sledećih postova,


Koji je vaš omiljeni proizvod iz Avon asortimana?


..na slike iz ovog posta polažem sva autorska prava.






Нема коментара:

Постави коментар