Like me on FB

Like us on Facebook

недеља, новембар 22, 2015

Zašto Avon?

Ćao svima :)

Ovaj post je "mini" istorijat o tome kako sam ja ušla u Avon svet. Ali prvo sledi uvod :))))

Možda ste skeptični kada se spomene učlanjenje u Avon. Verovatno mislite ma možda se plaća učlanjenje, kako ću da naplatim robu, da li ću zaraditi, pa treba da jurim nekoga itd... ali ustvari nije tako komplikovano. Prosto se treba prvo raspitati a ne odmax dati negativan odgovor. Niko ne kaže da je rad sa Avonom posao od kog se izdržava porodica. Nekome jeste ali oni su odavno na mestima direktora ili beauty ambasadora ili menađžera. Ni oni nisu počeli da rade sa velikim platama nego su postigli uspeh.
Rad sa Avonom je hobi, dodatni posao koji će da ti obezbedi besplatnu šminku, besplatne asesoare za kupatilo, razne modne dodatke a da ne trošite svoju platu.


E pa da krenem ispočetka ... :)))

Kada sam krenula u srednju školu u mojoj ulici se otvorila Avon kancelarija u kojoj je radila jedna gospođa iz komšiluka. Uzela sam katalog i nosila ga u školu mada uglavnom smo sestra i ja naručivale sitnice za sebe kao što su kupke, kreoni, sredstva za čišćenje lica i slično. To je trajalo možda godinu dana i prestala sam. Tada nisam htela da se zanimam time ali sam upoznala većinu Avon proizvoda.

Posle toga ništa sve do prošle godine. Sada imam 27god :))))

Čudno ali u komšiluku sa leve strane živi Avon Lider a sa desne strane Avon Dama i nikad se nisam zanimala oko toga da nešto naručujem ili da me pitaju za učlanjenje. U vreme kada sam išla u srednju nije bilo zvaničnog učlanjenja pa nisam ni bila u sistemu.

I desilo se to da moja rođaka htela nešto da naruči iz Avona ( ona je već bila učlanjena ali imala je neki problem oko promene prezimena, neko cimanje) i razmišljale smo šta i kako, tako da smo odlučile da ona pozove Avon i da me učlane, da naručujemo preko mene.


Početak mog rada :))

Prvo jedna, pa druga i počele da se ređaju poruđžbine . Porodica su stalni kupci, takođe i drugarice. Pa kako sam se kretala ostavljala sam katalog u frizerskom salonu, nekim prodavnicama kod poznanica.... i na kraju rešim da otvorim i facebook stranicu koja je isto doprinela da imam mušterije.

Možda mislite da je to sad neko cimanje ali ja sve radim od kuće. Ne krećem se nigde posebno. Sve obavim telefonskim putem ili preko interneta, paket mi stiže na kućnu adresu, razdelim poruđžbine samo u okolini. Sve što je van Dobanovaca šaljem poštom. Sve u svemu je jako jednostavno.

Imate mogućnost da napredujete i da od Avon Dame postanete Avon Lider ili postanete deo Avon Princess Kluba. Kao lider imate penziono i socijalno što verovatno niste znali :))

Moj lider je jedna divna gospođa Marina Živković koja je u Top10 Avon Dama u Srbiji. Radi oko 20 godina u Avon kompaniji :)))))))

Najbitnije da se održava kontakt sa vašim liderima i sve što vas zanima da pitate, da se ne ustručavate, svi će vam pomoći ka uspehu samo ako želite.

Možete naručivati i samo za sebe, imali bi popust od 10%-25% u nekim slućajevima pa čak do 45% popusta po proizvodu. Sa mušterijama što veću poruđžbinu imate više zaradite da kupite sebi nešto a da ne trošite platu.

Zvanično sa Avonom radim oko godinu dana i idem ka tome da budem u Avon Princes klubu koja nudi niz raznih benificija.

Najviše mi se sviđaju pokloni što nam Avon daje. Dobila sam svašta... od parfema do kozmetičkih torbica, losiona za telo... Bolje objašnjeno- dobijamo mogućnost da za samo 10 din kupimo proizvod koji nam Avon ponudi a to može biti bilo koji proizvod iz kataloga ili neki kojeg nema u katalogu što je stvarno za pohvalu. I dobijamo katalog unapred da uporedimo cene gde je šta jeftinije :)

Pošto sam se jednostavno zaljubila u Avon proizvode tako je i nastao ovaj blog. Želim sa vama da podelim moje iskustvo i da opišem proizvode što naručujem za sebe. Želim da ih predstavim uživo jer se u katalogu ne vide otpakovani a ponekad se i boje mogu razlikovati za nijansu.

Da ne bih dužila mnogo, da ne budem dosadna :P  da završim sa ovim postom :))

Ako želite bilo kakve informacije slobodno me kontaktirajte putem maila ili moje facebook stranice.

Hvala svima koji su došli sa čitanjem do kraja!

Do sledećeg posta pozzzz <3 <3 





Нема коментара:

Постави коментар