Like me on FB

Like us on Facebook

субота, октобар 24, 2015

Kupovina C14, 2015

Pozdrav :))

U ovom postu ću pisati šta sam ja to sebi kupila u prošloj kampanji. Nisam puno, samo četiri proizvoda ovaj put i želim to da podelim sa vama. 

Dok sam pisala post o novitetima u katalogu C15 (klik ovde) spomenula sam i jedan puder koji sam naručila sebi jer Avon dame su imale mogućnost da ga naruče po jeftinijoj ceni iz naše brošure za Avon dame.

Avon Glow Dust puder u prahu za blistav ten










Dame moje, ovo je puder za blistav ten. Malo pakovanje od 3g, sa malom četkicom koja se uvlači.




Na sredini ima rupica kroz koju izlazi puder kada krenem da četkam po licu. Malo teže izlazi, treba vremena da krene napolje pa ja prvo malo protresem po ruci pa na lice. Unutar poklopca ima iglica kada se zatvara da zatvori rupicu kroz koju puder izlazi kao što se vidi na slici.








Puder nema nikakvu pokrivenost, kada se namaže na lice ne vidi se. Ovaj puder služi kada se našminkate da samo date blistavu završnicu. Ja sam ga probala bez šminke samo mi svetluca lice što mi se sviđa jer ja puder inače ne koristim, samo kada idem negde a da, naravno,nije 40 stepeni napolju :))
Rok trajanja 3 god od datuma proizvodnje.

Možete ga naručiti sada po ceni od 749din

Pošto imam dugu kosu, a tu je i duga kosa moje kćerke mi prosto moramo da imamo proizvode za kosu a pošto smo potrošile sprejeve za raščešljavanje ovaj put sam naručila : 

Advance Tehniques Power Straight sprej za ispravljanje kose


Na sajtu Avon piše da se koristi kada je kosa mokra, naprska se, osuši i očešlja.
Pruža glatkoću i svilenkasti izgled. Sadrži keratin koji pomaže ispravljanju kose. Sprej je od 100ml, platila sam ga 299din.


Sve je istina :)) Kosa je super svilena posle korišćenja, sviđa mi se sprej, čak pomaže i pri raščešljavanju kose. Miris spreja je lep, miriše na AT šampon o kome sam već pisala u postu o mojim kupljenim proizvodima(OVDE). Da se nadovežem da sam ponovo naručila isti šampon pa neću pisati o njemu u ovom postu.


Uglavnom, meni svi AT proizvodi mirišu isto. Verovatno su odlučili da stavljaju istu mirisnu formulu u sve AT proizvode.


Signature Attraction novčanik

Dobila sam mogućnost da kupim ovaj novčanik po neverovatnoj ceni  od 189din jer sam ispunila uslov za to.



Novčanik lepo izgleda, zatvara se patentom, unutrašnji deo sa 6 pregrada za kartice koje su malo uzanje i kada stavim kartice pomučim se da ih izvadim :))




Tri pregrade za papirni novac i pregrada za metalni novac koja se zatvara na rajfešlus.  Novčanik je super i već je zauzeo mesto u mojoj tašni :))







Toliko od mene :))

Slobodno me pitajte bilo šta ako vas zanima.
Pozdrav 





Follow my blog with Bloglovin

Нема коментара:

Постави коментар